09.04.2014., srijeda


Ovo je apokaliptičan blog.

Miris auta moje majke, na ljeto
Vozi me od točke a do b
Vozim magistralom, šatro iz romantike,
iz zvučnika mi svira, opet, jedini cd

jedini cd

Još imam koju kunu, nisam još za nizašto
Ili koja god valuta još i vrijedi trenutno
Podignem si šator gdje me zvijezde gledaju
Ostat kolko mogu, ako me ne steraju

Već peti dan za redom izbjegavam novine
Da ne odaju dane koji brzo prolaze
Crno me na bijelo sve više prestravljuje
Da ne kvare mi sada moje pustolovine

Cesta je prazna
Čak ni semafori ne rade
Ova era je rekla svoje
Ja sam jedina budala koja vozi na more

Miris auta moje majke, na ljeto
Smješim se dok doma okrećem
Sa praznim rezervarom možda baš i ne stignem
Živjet ću gdje stane, pa nek stane bilo gdje






- 11:32 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>